Sunday, May 17, 2009

MENTOR 3!!!

waduh2..besst jgk tgk mentor kali ni...aku sbnrnye x penah pun lyn mentor ni..dah 2 season mcm hampeh sblm ni... tp season ni PERGHHHH!!! power!!! kalah AF7 yg ntah ape2 tuh.. Mlm td AF7 final x mencabar sgt...last2 si Hafiz juara...ok la tuh...tp bg aku semua bdk AF7 tu x besshhhh.!

ha, ckp psl mentor plak..aku rasa aku nk sokong mas idayu ngan bdk jual ikan kat umah flet tula...wpun x encem tp vokal power..si mas idayu plak jenis yg selamber...emph, dulu x minat dia ni tp mlm ni nk minat la..!
tambah pulak ada adibah noor ngan awie..aku minat tuh..ari tu aku kn kol si kak dibah ni sbb atas hal bisnes, aku x sangka dia x sombong lgsg..ckp lmh lembut lg...mcm ckp ngan kakak kite je...he..he...saya suka akak dibahla... ( saje je nk cter..)

yg pastu team B dlm mentor ni best sungguh!!
okla, hero aku dh kaco ummi dia nk lyn tenet ni...adiosssss!!!

1 comment: