Sunday, June 21, 2009

MY HERO !



Hero! ha, post aku kali ni berkenaan hero kesayangan aku n my hubby..Nama hero pujaan kami ni MUHAMMAD A'QIL IRSYAAD BIN JUNAIDI..Maksudnye, " Pemimpin yang bijaksana". aku harap anak sulong aku ni boleh jadi pemimpin yang berilmu dan berhemah untuk adik2nye nanti..bukan senang tau jadi anak sulong ni..besar tanggungjawabnye...dia kena tanggung dosa adik2 pompuannye selagi mereka belom kawen...( ish, terserius plak aku ni.. ) tp xpe, ilmu kan untuk di share2 kan...

Untuk mak ngah yang di rindui yang kat oman nu, nila gambo a'qil yang latest! ( ada lg..)emph, ngan ummi nye yang kiut jugak tuh! he..he..tp dah kembang sgt dah skang ni..

A'qil skang da nak masuk 10bulan..27hb ni 10bulan la..tapi still x bleh jalan.. xleh duduk pun lagi...just posing senget2 tu bleh la..Tapi, giginye dah tumbuh 4 batang tau! TADAAA.....
Ha, siap ngan lobang idung lagi a'qil pose! camane mak ngah? dah puas ati bleh tatap gambo a'qil nih? nila aksi2 genius hero kami ni..x larat jugak nak layan kerenahnye..

ops! a'qil dah bangun tido dah..babai!!!




2 comments:

  1. wah!!besar da aqil..cumil nyer gg..cam gg abg jer..muahahahaha

    ReplyDelete
  2. mak ngah,
    mestila a'qil cumil..cam ummi ngan abahla..

    ReplyDelete