Sunday, June 21, 2009

SELAMAT HARI ABAH & AYAH!

Selamat Hari Bapa untuk abah ku yang berada di Rusila, Marang Ganu dan juga untuk ayah ku yang berada di Lepar Utara 1, Pahang..

Untuk abah, (versi ganu )
aboh, terima kasih banyok2 atah semua pengorbanang aboh untuk kami adik beradik...aboh banyok korbangkang (korbankan) pitih, penat leloh aboh sebak nok besorkang kami 8 beradik..terutamanya,Na yang banyok susohkang aboh.. doh la susohkang aboh, wak sakit ati aboh sokmo sebelom kawen dulu..tapi na harap aboh maafkang na sebab dulu na remaja lagi...dok panda pk lagi mane yang baik mane yang burok..
Yang paling aku tak boleh lupa, mase aku nak further study dulu..mak dan abah aku sanggup bergolok beradai sebab nak suruh aku study..sedih betol aku.. makan plak, abah aku sanggup pegi anto makanan kat aku sebab x de duit nak bagi duit belanja...sebab keadaan tulah, aku berjaya sampai dapat degree!
TERIMA KASIH BANYAK2 ABAH!


encik abdul malek mahmud
Untuk ayah, ( versi perlis..i try..)
Ayah, sifat cool ayah tu buat eena respek kat ayah..ape2 hal jadi pun ayah tetap cool..Dulu, masa mula2 kawen ngan anak ayah ( hubby akula ), eena tengok muka ayah serius sungguh! naik takut pun ada..Padahal..pergh! lawok sungguh ayah ku ini..kalo senbang je, mesti ada ayat2 lawok yang keluaq ( lupa plak nk loghat perlis, he..hentam jela). waaalaupun muka serius ayah tetap lawak!

Ayah, eena bangga jadi menantu ayah sebab ayah layan eena macam anak ayah sendiri..walaupun kadang2 eena ada jugak ter emo..ayah tetap cool..Eena sayang ayah!

encik hassim akob
Abah, ayah..eena mintak maaf banyak2 atas segala salah dan silap!
Emph, untuk hubby aku plak, ummi nak ucapkan selamat hari ayah untuk abah.. abah banyak berkorban untuk ummi dan a'qil.. ari ni, abah sambut hari bapa dengan x bermayala ye..Abah demam..so, celebrate kat umah jela.. ummi dan a'qil doakan abah cepat sembuh!


encik junaidi hassim
TO ALL FATHERS OUT THERE, HEPI FATHERS DAY! BE THE BEST FATHER FOR YOUR FAMILI!!! ADIOS!!


4 comments:

  1. slamat ari bp utk seme..windu nyer...sob..sob..

    ReplyDelete
  2. to mrs.jukogyu
    xper..sabo..kata nak balik bln 3..emph. mr.jukogyu bile nk jadi bapa...ops!

    ReplyDelete
  3. salam...
    aku terjumpa blog mung ni....aku link kan dgn blog aku k...

    ReplyDelete
  4. lama x jumpa your abah...ada rasa rindu kat dia..sob sob....anyway..just send him my warmest regards ok...hopefully he still remember me

    ReplyDelete