Sunday, June 14, 2009

Cerita Rakyat.

Wah... lama sungguh tak update blog ni.. Ada la dalam 3 minggu kot.

Bizy sket sekarang ni.. Kat tempat kerja nu banyak tol assignment nak kena setlle down. Almaklumlah baru jer tukar department. Lagi pun kerja ngan orang plak tu, kalo keje sendiri (kerja sendiri kira kerja gak ker) tak pe la update blog hari2. he.he

Minggu ni tak der apa2 yang menarik pun nak share ngan pembaca- pembaca semua. Cuma minggu ni sibuk dok layan anak aku yang makin cerdik ni. Nak tukar bulan makin banyak akal dia. Satu lagi dok layan adik aku yang bongsu ada kat sini cuti seminggu (import mak aku datang jaga anak aku sebab pengasuh cuti) he.he best tol dapat makan mak aku masak seminggu ni. Hari ni baru balik jengok ayah aku (kesian kat En Malek makan nasik bungkus seminggu)..

Ops.. Blah dulu, nak iron baju kan esok nak keje...

Adios, jumpe lagi.. Daaaa.

1 comment: